בנט מסתער שוב: "ארוץ שוב בבחירות עם הימין החדש"

    איתי גדסי 1 Comment on בנט מסתער שוב: "ארוץ שוב בבחירות עם הימין החדש"

    שר החינוך היוצא נפתלי בנט נתן הצהרה לתקשורת לגבי המשך דרכו הפוליטית, הוא הודה לציבור על האמון ועל השירות כשר החינוך. בנט הכריז כי ירוץ בבחירות שוב עם הימין החדש: "הפעם נבוא צנועים יותר" | בנט הציג את ערכי המפלגה ועקץ את נתניהו: "הימין החדש תהיה מפלגה שלא מוותרת ולא מתפשרת על עמדותיה, אך לא מחפשת רק לריב עם השמאל"

    צילום: פלאש 90
    20:48
    21.05.24
    קובי פינקלר No Comments on הרמטכ"ל: "מוכנים להסתכן גם למען גופות חטופים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החינוך ויו״ר הימין החדש, נפתלי בנט נתן הערב (ראשון) הצהרה לתקשורת לאחר פיטוריו על ידי ראש הממשלה, בנט הופיע לבד ללא היו"ר המשותף איילת שקד שככל הנראה עדיין לא החליטה לגבי המשך דרכה במפלגה או להשתלב בליכוד.

    בנט הודיע כי מפלגתו הימין החדש תרוץ שוב בבחירות אך הוא יפיק את הלקחים הנדרשים:  "מוקדם יותר היום הודיע לי ראש הממשלה שהוא מפטר אותי מתפקידי כשר החינוך של מדינת ישראל. לראשונה, אוכל להקדיש את פתיחת שנת הלימודים הקרובה ב-1 בספטמבר רק לארבעת ילדיי ולא לכל שני מיליון ילדיי במערכת החינוך בישראל".

    עוד הוסיף בנט: "תודתי העמוקה לכם, הציבור הישראלי, ולבורא העולם, על שהענקתם לי את הזכות הנדירה להוביל את מערכת החינוך של ילדי ישראל בארבע השנים האחרונות.  עשיתי הכי טוב שיכולתי למען עם ישראל, ולמען ילדי ישראל שאני כל כך אוהב. לכל אדם יש תחליף, גם לי. אני יכול להבטיח לכם: אתם בידיים טובות".

    בנט התייחס לחפיפה הצפויה עם השר החדש: "אני מחוייב לבצע חפיפה מסודרת לכל שר שיחליף אותי כדי לצמצם את הזעזועים לקראת פתיחת שנת הלימודים בעוד 90 יום. מדינת ישראל נקלעה למערכת בחירות נוספת. זה לא דבר טוב אבל יש כאן הזדמנות לכולנו לבוא אליה חכמים יותר, רציניים יותר, צנועים יותר. גם אני".

    בנט לא מוותר והוא מציג שוב את מפלגתו לציבור: "הימין החדש״ תביא בשורה של ימין ממלכתי, שמאחד את כל חלקי העם. דתיים, חילוניים, מסורתיים, כולם יחד. ״הימין החדש״ תהיה מפלגה שלא מוותרת ולא מתפשרת על עמדותיה, אך לא מחפשת רק לריב עם השמאל. נשאף שהמפלגה תסחוף אחריה הרבה ישראלים טובים.

    כל חיי, כלוחם בסיירת מטכ״ל, כמפקד פלוגה במגלן, כחבר קבינט בטחוני וכשר חינוך – משימת חיי הייתה ועודנה: עם ישראל וארץ ישראל. אמשיך לפעול למען העם שאני כל כך אוהב. הבוקר הייתי שר החינוך, הערב אני נפתלי". סיים בנט את נאומו בהתרגשות.

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      טוב עשה ביבי שפיטר אותם
      כי הם חשבו להיות שרים ולהמשיך להתמודד ולהמר על קולות הימין ולאבד מנדטים
      עכשיו הם יחשבו פעמיים אם להמשיך להמר או להיעלם או להצטרף למפלגה אחרת